let it shine

jag vet varken ut eller in, upp eller ner. jag har ont i huvudet och borde få pris i gnällighet.

image141skolan, sen stallet. tog hand om kungen. flera timmars borstning och kärlek. klämde in en promenix i ridhuset. hurtigt tempo må jag säga. lite synd att man själv tar korta steg, men det blir ju lite powerwalk om inte annat, hah. terrade lite yoga med han i boxen. och hej vad han var lättlärd, fattade på dirren typ. puss på näsan. han tycker jag om en massa.
åh, får lite skuldkänslor när ovis blir heldissad nu. men har lovat att han också ska få lite kärlek här nån dag, kanske till helgen. på hans födelsedag ska han iaf få uppmärksamhet ;)

vad typiskt. har hur länge som helst velat åka till oulu, och när chansen kommer så är man inte hemma. men det är väl to good to be true. äh, skjut en same. men har en känsla av att usa kommer floppa med tanke på sällskapet, suck. får iaf ett objektiv och en dator, förhoppningsvis. fettnice. är lite rädd för tornados också, har faktiskt lite till att uträtta innan jag tänker dö. men man vet ju aldrig, man kan ju ändra sig vettja.

suck och stön,
har jag sagt att jag är less?
nåväl, hejs

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jobbigt med huvudvärk!

2008-05-21 @ 01:12:08
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide