shoot me

det känns som att hela världen är emot mig

fredag var en lång dag som väntat. hade sitsträning på nipsen. jag och cassi. vi var apbra. typ. men det var inte helt fel faktiskt. hann träffa mitt hjärta, det var inge kul att lämna han. sen kiruna och massa doning dära. vi fick 2 avfallningar på köpet under kvällsridningen. heja korven!
lördag, dressyr. duktiga djur och barn. promenad till staden, snö och hagel, såå kul. shoppade massa åt mamma från öb, god gärning fo sho. tacos och spökisar med kiruna. älskar spökhistorier även om jag är så rädd att det börjar rinna tårar ur ögonen, hah. höjdenpunkten på dagen var utan tvekan spökisarna. helmysigt med en ring runt ljusen i ridhuset och massa spökerier. dom berättade hemskheter om den där läktarliknande betongsaken en bit från klubben och efter det så gav jag som förslag att vi skulle gå dit och kolla läget. alla barn var på. men vicky och emelie vågade inte. vi som gick hade iaf värsta skoj, en massa skratt blev det. klättrade upp på den där grejen och massa.
söndag, hoppning. det gick kalasbra, impad av alla. ridklubben dundret slutade som vinnare! helrätt. massa ihoppack innan hemfärd. det har nog aldrig vart så skönt att komma hem. gick på dirren till mitt hjärta och höll mig där. borstade och myste i ungefär 3 timmar. tjao, han har ju vart borta i typ 10 veckor så vi har mkt att ta igen. först var han trött, men inte så konstigt. efter ett tag började jag känna igen han och sakta, men säkert kröp gamla valle fram. shises, han är verkligen min luft.


har trott att jag vart less på alla de små barnen. med tanke på att jag var äldst och dom nästa efter mig är 2 år yngre. men efter lite funderande så kom jag fram till att det var inte alls dom små barnens fel. det var all negativitet. fyfabian. ångrar egentligen att jag följde med eftersom, äh skjut en same. men iaf, nu är jag sick and tired och ska försöka undvika dom på ett tag. typ död åt dom. sen vare ju allmänt jobbigt eftersom vi var 3 st som tog hand om 5,5 ungar och 5 hästar, tjo, great. not. är sjukt jävla sur på jävla brittis, satans kärring. hon kan ta sin uppblåsta jävla falskhet och stoppa upp den nånstans sjukt obekvämt. aptant.

tror jag har för mkt i hjärnan right now. ska avreagera mig i sömnen och starta om på nytt imorrn. borde ha sovit för hundra år sen. men helvetesbilderna tjorvar förstås. fotat över 400 bilder denna helg, pommes. äh, firrar in bilder och kanske vettigare saker imorrn.
solong                                                                                                                    LV for life, ily


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide