spin it around

skön dag. har legat i sängen i princip hela dagen. orkade inte gå till skolan.
läste då ut två böcker istället. haha, fett skönt att få tid till att läsa ibland.

åkte brum till stallet eftersom det är punka på min cykel, suck.
fyllde påsar och borstade olle. han var extra mysig bara sådär mitt i allt.
promenixade med bollo. och kirrade sen in i kärra spån till o.
tog mig hem till fots, terrade busstigen och den funkade än så länge.

har fiket imorrn, fybubblan. så ids nog inte dra till stallet förrän later.
kanske tar itu med lite skola innan och kanske som tidsfördriv i fiket.

anyways, nu vill jag bara sova.
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide