this is insane

en lektion idag. matte. kalaskul. gjorde massa, men det var ganska lätt. gick sen till morsans jobb och målade lite. och så skjutsade hon mig till tandis med cpbussen. slapp den där ragatan och fick värsta gulliga tanten. lagade ett hål i tanden.  är äckligt rädd för sprutor så dom började utan bedövning, men sen ändrade jag mig. blundade när jag fick det. liten skillnad iaf. men usch, gissa om jag ska bli extra noggrann med mina tänder hädanefter, haha.  sen for vi till polisen och gjorde pass. snyggt att bli fotad med vänster sida bedövad. äh, jag är inte allt för fotogenisk så att bilden skulle bli ful var ju ganska väntat. men den blev fulaste på riktigt länge, hahaha. hamnade hem. nu håller bedövningen på att släppa och snart drar jag till stallet. ska kanske slänga i nått i magen om jag vågar.

         - Look, if you had one shot, one opportunity
          To seize everything you ever wanted .. One moment
          Would you capture it or just let it slip?
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide