we will be ready

vad kan jag säga om min dag? hum, inte allt för jobbig kanske. eller jo, matte, fysik och kemi uppraddade. bhu. men matte är iaf kul, även om jag fortfarande är lite slow. haha, är typ 4 veckor efter i planeringen. undra om jag kommer klara provet nästa vecka? eh, nä. missade bussen eftersom jag var hos skolsköterskan. hon är en charmig liten tant. nåja, hade bra syn och hörsel, var 159 lång. tungt, ville inte växa mer. tänkte promma hem, men det regnade så jag började gå mot bussgaraget. träffade en fanny efter vägen och sen snackade jag med papps. ahjo, snart bär det av till florida, pepp. men missar en sak som jag inte ville missa, buhu.
kirrade calle. han skrittar nu så det blev en tur till kremma. kicki och kakan prompade med oss. programridning på lektion, hade nissen. hon sparkade som fan i glp. och det blev ju inte bättre för då råkade jag bara sporra henne, hum. annars var hon lite fin. själva programmet gick apdåligt. red fel en gång, wooopsi, haha. och sen var han bara sjukt stark och dragig. precis som när vi red kadrilj på en luciashow. fick verkligen ta tag i henne när vi skulle stanna. fick först 158 p, inte godkänt, men räknade om och då hade jag 175 p istället, eller tjao, man måste ju vara ärlig och räkna bort för felridningen. så då slutade det på 173 p och 64,07 %. är väl nöjd på så sätt, men det kändes inte bra iaf. men det vill jag göra om, typ tävla. värsta spännande. måste ju slå mitt personliga rekord och få det att kännas bra.

nåja, kirrat lite annat. drog hem just innan nio, ville inte missa det braiga på tv.

är ruskigt pepp till att bowla. tråkigt nog kommer vi nog inte hinna det i kiruna, sucky.


imorrn har jag bara matte på morgonen, sen tandis. ska rida lektion istället för hannsi, sen har jag loppan, får se om jag det går att rida, och så kolla att maxi lever och mår bra, elin skulle väl kirra resten  ..
fett nice, nu ska jag sova, sleep well.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide