you are my drug

meeeeeeeen lol.

shitman, för första gången i min livshistoria har jag fått höra att jag jobbat riktigt bra under en fysiklektion. inte illa. eller tjao, det var ju dock en grupplab, men jag var tillomed delaktig.

skrittat ut med calle. igår var han halt på ett nytt ben, men idag vare borta. han var lagomt pigg. men jag däremot höll på frysa ihjäl utan jacka och dö pga snön. usch, hatar snö. vi har tur om den har försvunnit till augusti.
red lektion på mejamo. blev apaglad när han skulle gå med. han är så fin. en del pigg var han också, helsöt. tränade lite steglängflängning. haha, våran första spårade ut, då kan vi snacka steglääääängning. annars var han fin, men jag red apdålig, inge kul.
packat skåp, smörjt grejer, tvättat hästar, bärt in i bussen. skönt, nu är det mesta kirrat inför morgondagen. eller allt utom chaffis är väl helt spikat. haha. fast vi kommer åka såpass sent att  vi missar bowlingen. skit, det var ju det som jag såg fram emot skitamkt. och nu är jag helt enkelt inte pepp att åka bort ihelg mera. vill stanna hemma. men har jag härdat så här länge borde jag klara nåra dagar extra. men fan att jag ska stressa hem på söndan.


nu är floridaresan spikad. så onsdag den 11 juni lyfter planet från arlanda. så på tisdan blire att åka ner till sthlm. har så länge jag kan minnas velat åka till usa och nu får jag det. shitman, så fettnice. ser fram emot det sjukt mkt, men det jobbiga blir att umgås med sällskapet. fyfabian, alla vi tillsammans = katafuckingstrof. kommer hem den 29 juni. så födelsedagen spenderas i amerika dårå, snice.

och igår kom sommarjobbslappen. fick mitt förstahandsval. tjoho. många fick inget sommarjobb alls och andra fick typ sitt 5:e val. antingen valde ingen samma som mig eller så hade jag sjukans tur. mellan 28 juli-15 augusti håller jag till på solkattens fritids och tjänar penkis. jobbar med morsan, känner i princip alla människor och har fått en grundlig genomgång om barnen. så jag behöver inte vara rädd för dom. fettnice.

ska packa snarre. är ledig imorrn. börjar nog med sovmorron, tar sen en dusch, prommar till stallet, firrar där, och drar sen vidare mot kiruna. det kommer bli en lång dag känner jag på mig, men hoppas att det finns folk som kan få den att bli bra.

phu, känner mig lite depp
konstigt nog.
saknar nog sängen säkert.
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide