you keep my fire burning

josefin har spelat samma låt hela dagen. "hela världen är så underbar", tra-la-la-la. håller på gå bananers på den, kan inte riktigt hålla med sångaren. nä, nu går jag och drämmer igen dörren. sådärja, lugnt och skönt.

ingen skola för min del idag. sovde ända till halv 1 och det är inte likt mig. försökte ta itu med alla mina skolarbeten. men tror det var motivationen som satte stopp. och på fredag ska rapporten in. jag har kanske skrivit klart en av tre frågeställningar + några sånadär andra sidor. men diskussionen är tyngst och den har jag inte ens börjat fundera på. suck. kommer ha så mkt rest i sommar om jag väljer att stanna på naturvetenskapligalinjen. men, det lutar nog mot ett byte.
och hörde sen på em när jag snackade med morsan att syon hade sagt att vi haft en mötestid som jag inte kom på. jävla kärring, vi har inte, inte, inte haft nån tid. hon mejlade ett förslag, men då har jag möte med e så tackade nej. så skulle hon återkomma, men inte har hon gjort det. åh, hatar uppblåsta kärringjävlar.

prommade till stallet kring 4. tog hand om min stjärna. borstade han ungefär lika länge som igår. dessutom höll jag ju på med honom från att jag kom till typ 9. så jaa, han är nog redigt less på mig, men det är bara att härda. hjälpte att promenera med han i ridhuset, han hade brådis och mest av allt hade han nog velat springa runt själv. han är verkligen världens bästa häst. pheh, och det sägs att shutterfly är den bästa. den kanske hoppar högst och bäst, och är värd mycket mer pengar, men helt ärligt, lehigh valley slår den med hästlängder!

ute snöar det och är 0 gradigt. tjoho, det är verkligen sommarkänslor här.
och förresten så har jag hittat halvsyskon till valle. dom är på mammans sida, vilket är ovanligare att hitta. dessutom är ju cindy sjukt vanligt stonamn. det finns en grand valley och en credit valley, och en landino. den där blupsidan är himla bra :)
ska fixa lite bilder innan jag hoppar i säng.
gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide