eye of the tiger

haft knatte med en handikappad marro. haha, nästa gång ska jag sitta på en stol, och bossa tror jag ;) tur att jessica hjälpte till. hon är så snäll ..
efteråt så red vi ut, jag och timpan, jessica och jesse. barris efter stigen. red till korsningen och sen gångstigen hem. duktiga hästar, något laddad tiamo. det hade kommit ganska bra med snö, så det går nog kanske att galoppera där till och med. timpen drog några bussprång, bra balansträning ;) ganska kallt. sen gick vi in i ridhuset och red runt där lite för att förbereda oss inför lusseshowen. haha. nu kan vi hantera hästarna utan hinder, men jäklar. det lär gå fort när det blir sånt som ska hoppas. haha, spännande.
linade sockan innan jag red. han bockade av sig lite när mongo drog nått bus. lugn och snäll när jag satt på. travade villigt och ganska piggt. orkade inte rida allt för länge, det är drygt på strump.

kört bil till och från stallet också. nice, nice.
imorrn blir det två kusar, ett möte och stallpass från lunch.

har gjort en bildanalys klart. ett antal saker kvar att fixa. men nu ids jag inte när word dog. kanske firrar nått imorrn kväll. måste börja med geografin iaf, för j's skull, haha.

nu blir det film, som jag har längtat! får la se vilken det blir. pusshejs.


socrates van de weidebrand, snygg som få eller? ;q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide