fingerprints

yo, yo, yo
idag har vi filmat på median. vi fick inte klippa och redigera alls.uppgiften var typ hur vi ser gällivare eller nått. vi tänkte öde. filmade gamla hus och sånt. gick bland annat upp till disponärsvillan, tänkte gå in och filma, men dom hade bommat igen där nu. det huset, wosch. det är läskigt, ohja, men hade det vart i bättre skick och inte spökat där så hade jag inte tackar nej till att bo där. älskar det huset alltså.
trivs ändå ganska bra i min klass nu. fast ogillar en människa nått så grymt, hjälp. hon är riktigt knepig och verkar gilla att försöka få andra nertryckta i skosulorna. wierd person alltså. trodde faktiskt inte att hon var sån, men sedär. man ska inte döma. varken positivt eller negativt .. äh. 

har hunnit mocka och fylla maten åt både valle och olle. haft hästkunskap. börjat läsa om dekorativ hästvård. tjao, rycka man kan jag, fläta och knoppa kan jag, klippa svans, man, öron, päls kan jag. men då kan man ju hoppas på att det blir godkänt då ;) förresten skit med hk nu när vi inte får rida varannan gång, värdelöst. typ. har också hunnit hjälpa lite när lo hoppade ollemannen. fick ha lektion för henne, vilken amatör. HAHA, not! kungen herself ju. plockade bort allt och gick sen och borstade av, täckade valle. och em/kvällsmockade.

sen jävlar körde jag bil hem, hann till och med slira lite, haha. körde hem jossi till david och tillbaks hem med mig och mamma. tagit ett långt bad och börjat läsa engelskaboken "the grass is singing".

nu är det idolisch, blir väl att kika den lite smått som vanligt.
tjingbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide