hey shorty

sitter i skolan. har gjort argumentationsprovet. skrev om oengagerade ungdomar. shitman, det spårade ur totalt. kommer få ig känner jag, helt osammanhängande typ. bläh. nåmen, done is done.

har suttit och kastat tid. vet inte när man ska fara till nex liksom. alla säger olika, haha. äh, blir väl kanske med 11.15 bussen eller så. har inte den blekaste när dagen slutar, hoppas inte sent. ska försöka svänga förbi lunchen med naturarna sen. btw, marro. gissa vem som suttit näära mig idag .. din drömkille ;)

håller en tumme på att pluggisarna inte hade svenska, så dom kan käka med mig nu.
och yes, dom hade ingen, haha. så snart drar vi mot matsalen, tjoho! nu flyr jag.
tjingbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide