i was told

yes, idag lyckades jag kliva upp i tid. fast när jag stod i köket cirka 07.20 såg jag en gul buss brumma förbi. smått orolig blev jag och tänkte att klockorna hemma gick fel. men icket, det fanns en buss till mig halv också.
          kikade troja på svenskan. den är helt ok faktiskt. nice media. ingen kuksamhälls. lunchade en bagge med jh istället och snokade runt på internet. sen matematik, vi blev totalt dumförklarade av svarvare, haha. stackars sate som måste härda med oss ;> seeeeeeen blev det geografiprov. hårt alltså. feting fail. skrev på alla frågor, men det var ganska oseriösa svar, hihi. det ryktas också om att ingen fick ig på nkprovet, hoppas det stämmer alltså. och så ryktas det om att det inte kommer någon finnelärare. då vill jag också ha typ webbdesign eller vad det nu var :)

red ludvig på lektion igen. anneli tyckte det var en bra .. öh .. ja, nått. haha. ludde var duktig, jag var lite trög. var tvungen att vara brutal och hålla i hårt baske mig. det kändes som att jag bara drog, men det var hästen sades det. gjorde lite bogen in, början till öppna. been there done that. nämen, öppna har jag provat på ett antal gånger så det firrade vi ju finers. typ. tränade på att sitta ner en del också, det gick, men inte för mkt, haha.
promenerade typ en halvtimme med kungen, han var snäll, men ville egentligen bara döda alla. blev bara en snabborst så jag skulle hinna hem till en liten del av criminal minds, hehu.

glömde fan att kolla när hesse börjar imorrn. lär säkert inte hinna rida innan, och så blir man väl kvar till kvällen innan det är klart. fast ska ju iof fläta djur imorrn. funderar starkt på att fläta timpis först på lördagen, annars sover han nog paj dom. är inte alls nervös. känns bara konstigt att tävla jesse, som jag aldrig hoppat och bara ridit cirka två gånger. satsar på marinblått i hoppningen. undrans om man ska ha västen ute eller inne? haha, bajs på väst alltså.

nä, vettja. det här blev långt. nu ska jag kila vidare. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide