kind of worthless


idag har jag promenerat med valle ett tag, gjorde lite bus, hehu, han är sötast. mockat till honom, fotat lite. bilderna blev inte så bra, dåligt ljus utomhus. borstat super olle. fotat nettan, samma med dom bilderna.

kom hem tidigt, alltså kring fyra, haha. lagade middag till mamma. eller hon hjälpte lite, men iaf. det blev grekiskgratäng a la jaj. ett recept från när jag, annab och jh lagade provmiddag på hkn i nian på heden. dåliga var vi på att skriva upp hur man skulle laga den och vissa saker, men fick chansa och det blev gott iaf :)

alex (den dryga jäveln) hade tagit med min mobil från sthlm. fick ju som sagt en ny från thephonehouse eftersom min inte gick att rädda. fybubblan vad skönt att ha en fungerande, någolunda bra mobil nu! slippa headsetet hela tiden och all sån skit. nice. vissa bilder fanns dock kvar, skönt, men dom flesta försvann ju, buhu.

nu ska jag leka vidare och kanske kolla bond senare med mammsi.
tjingtjingtjines


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide