run to the hills

känns verkligen som att jag gör världen en tjänst idag. haha, not!
sitter på grand och fördriver tiden framför datorn, yay.
det går lite segt, får hoppas att det blir mera fart till helgen ..

slutar tolv. då blir det stallet på dirren. rider väl hästkunskap först. sen efter lektionerna skruttar jag väl med mr lehigh valley. ska verkligen anstränga mig och hitta den feelingen som vi hade innan skadan. då fick vi avundsjuka blickar, right marro? ;) olle och hans crew drar och tränar ihelg, så då har jag kungen för mig själv.

tjao, mer vet jag inte just nu.
eller kan tala om att dagens snyggaste outfit (hittills) går utan tvekan till italienaren.
tajta läderbrallor och en gråisch kavaj. tio poäng av tio möjliga, hahaha ..

            later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide