stamp your feet

fick stressa till stallet. så det blev att äta frukost där. var helt säker på att jag inte skulle rida idag, så jag slängde på mig mina lusätna mjukisbrallor och jympadojjs. sen kommer jag på mitt i allt att jag fan visst skulle rida. ibland är man efterbliven.
mockade två boxar innan vi hade horseball träning. tog med kameran och fick till några ganska hyfsade bilder. för att vara i mörkt ridhus alltså. älskar min kamera, puss på den. och så kommer nog en 2,8 glugg hem till mig inom en snar framtid, nice. ska ringa pappa och se till att vi beställer. avbeställde ju hela kittet igår, det blev fel. nåmen ungarna var lika duktiga idag. några hittade verkligen tekniken. tror dom flesta tyckte det var ganska kul. det är iaf kul att se på, haha, nog har vi fått skratta ;)


ett litet urval, för mer roliga bilder .. www.-jk.bilddagboken.se

mockade till loppan, fyllde matpåsar och drog en borst. sen bar det iväg. vi var ett gäng på fyra stycken som red ut. det var länge sen jag hade med mig så många nissar. det var en fin kombination med små kusar, jag-loppan,  jh-fia, denice-exilia och carro-fab5. fort gick det, i alla gångarter, även skritt. galoppen var helt galen, dom fräste fort och långt. snön som kom från himmlen tröck sig in i ögonen så man såg inte ett smack kan jag lova. på glpsträckan var jag och denice först. vi lämnade dom andra två långt bakom oss eftersom vi var så där snabba. fybubblan alltså. man såg fortfarande ingenting. loppan sprang på som en dåre, just bakom exilia. fast sen bromsade jag henne, annars hade hon nog kolavippat. gammelskruttan verkade iaf jävligt nöjd efter att ha fått rejsa järnet, och aningens trött.

ska först ringa det där samtale, lägga in lite bilder, kanske baka, och sen slå på en rulle trorja. åh, fy helvete vilken ångest. som vanligt har jag inte ägnat nån tid till skolarbeten denna helg. blä. imorrn är det iaf läxförhör och det måste jag plugga till. resten är rester som jag säkerligen inte kommer firra förrän sista sekunden. pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide