touched for the very first time

okey, kortfattad dag. har lovat mig själv bara en kvart på datan idag.

sovde bort samhällsen, skit. gick ut till nästa buss, missade den just. började fördriva tiden med step up 2 the streets igen. sen fick jag sms. beslutade mig för att vara sjuk idag.
gick till stallet, jätteskönt väder och allt. mockade, borstade max bompirompi. skrittade sen ut, och gick in i ridhuset och travade. vilken fin ponny, lätt i handen och lyhörd. kul. har ju som bara vart ute med den tidigare. fast  visste inte hur huvudets placering skulle vara, kändes som att han drog näsan i bringan nästan, men, men. mockade, borstade valle. pussade på han. på onsdag ska vi ge oss ut igen, och trava om det kommit mera snö :)

körde bil från stallet till dollar, parkerade nice. sen från dollar till coop, snygg parkering där också. jag har naturgodisabstinens, men det finns ju inget nånstans, buhä. och körde sen från coop och hem. fybubblan vad jag var bra idag alltså. haha, eller ja, inga kärringstopp och inga krockar!

nu ska jag kika tv resten av kvällen. csi och prison break.
tjingeling

max baloubet du rouet och empisen. bilden påminner mig om min kamera, sakna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide