cold as ice

blixtar och dunder, magiska under ..
filmade lite när murro red kurs, haha, råkade också få en unge att trilla av sin häst. men det var faktiskt inte meningen ju, hihi.
borstade loppis, sen var det bara att börja pälsa på sig. början på våran tur med emelie och max gick nice, lite kallt om öronen bara. vi red ända till andra sidan, över barnhemsbron och skoterklubben hemåt. typ kring andra sidan började kylan ta över. shitman vad det var kallt. försökte flörta in oss på fika, men det verkade inte vara någon hemma, haha. sista biten kring ålle till heden gnällde vi bara och höll seriöst på att börja grina eftersom det var så jävla kallt. allra sistaste biten började vi sjunga jullåtar och då kändes det lite bättre. haha, väl hemma i stallet såg vi ut som två sär, hahaha. men nog var det ganska kul, förutom kylan. men nu är vi härdade ;)
borstade pärlan snabbt, red i ridhuset. han var lugn, lugnt lugn, alltså bra lugn. men han har fan inte samma blick. inte idag iaf. men det ska det bli ändring på. shitman, han är det bästa som finns. med honom trivs jag helt kalas.

fick stressa hem som fan eftersom morsan väntade, och jag vägrade ge mig ut i kylan igen. det är kallt inomhus så jag har lånat carres megastoravarma tröja och slängt på mig en filt.
nu ska jag skala lite morrisar och bjussa mamma på det och dip.
pusshejs och frys inte ihjäl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide