let it swing

efter att ha klivit upp ett i princip varenda dag denna vecka så var det extra tungt att höra klockan ringa redan åtta. snoozade i nästan en hel timme. men drog mit tillslut upp. sen blev det terror och massa saker skulle tas med. fick lifta med mamma och josefin, och den lille är så jävla seg. drar benen efter sig när hon egentligen är stressad. öhm?
dom andra bagarna hade vart uppe med tuppen och redan öppnat begeriet. jag åkte på att limma ihop pepparkakshuset. hjälp, det har jag aldrig gjort tidigare. men nog gick det. fick pynta det också. alltså det blev ju inte alls snyggt, men vafan, det får man räkna med ;) det vankades även lussebullor, glögg och fotografering. alla dog en stund i soffan.

     

drog mig vidare mot stallet. skönt att ha missat hk'n. fast provet var tydligen inte så svårt, men onödigt plugg tydligen. typiskt ålle. pillat på pärlorna och lite sånt.
ändrat morgondagen lite. som sagt fortfarande dollar, horseball. sen ska jag rida ut både olle och valle. mysigt, mysigt. ska försöka hitta sällis till dumbo iaf så han kanske sköter sig.

hållit på med en almanacka hela kvällen. har låtit mamma lite diskret välja ut bilderna hon gillade mest. tror inte hon fattade vad dom skulle användas till. så det lutar ganska mkt om att en beställning skickas iväg denna natt. pappa får nog också en eftersom det blir billigare med två. blir nog en bra julklapp. ska förstås inte bara ge en sån, men ett bra plus ju. hoppas på att filerna inte blir för stora eller små så att bilderna blir fula. spännande.

har vart trött hela dagen faktiskt. så ska gå och sova så fort jag är klar med allt hofs.
10.30 tomorrow har jag parkerat bilen på dollar stores parkering. tidigt! uhu. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide