during the night

fick dra mig upp från sängen tidigt. var i stallet elva. mockade till kungen, tog in han och brorsan. hjälpte på stallpasset, alltså tog in hästar och fodrade. hade ett us-möte på fyra pers. kul att folk kommer, verkligen. men det blir möte i veckan igen, vi måste få klart allt till luciashowen. jag brukar känna pepp, men den har sprungit och gömt sig alltså.
 
red ut med kungen runt stigen, minus glpsträckan, tog gångstigen hem. kallt som fan, men värmde upp med massa julsånger. fast jag sög. herregud, hur många år har man inte tragglat dom där sångerna? och ändå sitter inte texterna, haha. piggelin kille på hemvägen, taktade en hel del. sen skrämdes ett par islandshästar. alltså, bara för att man har en isis behöver man väl inte rida som galningar och låta hästarna vara ouppfostrade, huh? nåmen.
fick i mig god mat, mums. sen höll jag på frysa ihjäl och ville helst inte gå ut i stallet mera.

red sockan, eller ja, det blev inte så mkt till ridande. hade inte tid att lina honom innan. han kändes pigg på en gång. robina som longerades drog en brall och socrates var inte sen att haka på. så han gjorde lite bock, hopp, skutt. fick stå stilla bredvid gur ganska mkt. han gjorde några fler bus. sen skrittade jag bara lite till och hoppade av. han hade nog inte precis lugnat sig ju längre jag hållit på. han fick busa av sig i lilla efter, och så passade han på att springa sönder tränset. riktigt nice. kunde rädda, bettet, tyglar, pannband och ett sidostycke. hästkräk, haha. men nog är han lustig den hästen. när jag gick förbi honom innan borstningen så gnäggade han till mig, huh. sen när jag återvände och ropade hans namn så gnäggade han igen. och efter ridningen så gjorde han det igen. haha, höll på skratta ner mig. vilken söt, knasig liten grobian, haha.

kvällade och fick sen åka hem! tjoho.
haft skallebank hela dagen och det håller i sig. ska slänga mig i säng och kolla en film. med jessica alba och paul walker, into the blue heter den. har sett den tidigare, men walker är så snygg ;) jaja, imorrn börjar världscup veckan, phu.
 pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide