diamonds in the sun

fybubblan vad jag hatar mornar. kom mig upp mot alla odds. mockade i stallet. borstade, släppte ut, flätade. hade fan hunnit fläta timpen idag, suck. men, men.
red fram till lc:n. det kändes ganska bra. men inte när vi red programmet. han fick nån attack och tog bettet och drog iväg i eget tempo i galoppen. huh? sen snubblade han och hade sig. nåja, därefter lite spänd. och i hörnet drog han ett till psyk, han fattade glp, fel glp och fick mig att kämpa för att komma på rätt köl. hahaha. fyfan vad fail. nämen, när han väl sprang lugnt kändes det bra, bättre än sist. så det är jag nöjd över :) fick 63,33 %, och det är ju godkänt iaf. kom säkert sist, men det gör inget. nästa gång hade jag velat rida märke 2, bara för att få träna på att rida nogranna vägar. men det sägs att jag inte kommer få det. gah, hade fast kunnat vara utom tävlan, men ids inte peya för det. well, vi ger inte upp iaf. nu måste vi ju slå dagens prolle. hade vart skoj att testa nån annan kuse också nångång vettja. nä, nog var hoppning lite kulare. lite mer fart och man blir inte bedömd på hur man rider/sitter. haha, sitter som en kossa. alltså tänk er en kossa sittande i en sadel, HAHA, vilken syn. jessicah var iaf duktig, men det har jag ju alltid sagt. synd bara att hon inte inser att hon är bra, den bättre av oss två. eller jag tror hon gjort det, men inte vågar erkänna. i jämförelse med henne är jag typ .. skitdålig .. skippa snacket om att det inte skulle stämma. har ångest över hela mig. ful, ostadig, sucky, hårdhänt. shitman, låt mig vara som typ L. btw, jag har träningsvärk i övre benen. tydligen för att jag vart shaky när jag tävlade igår, haha. tänkte väl varför det kommit, pheh.
fick sen äran att testa ta ut valle. han har inte fått ridas ut på bra länge. men han var snällhäst. pigg ofc, men inte busig. på glpsträckan taktade han lite och ville verkligen springa. i love him. sen kom murro, vi kollade lite när lotta och olle hoppade. nog är han en liten kung den där super olle. haha, han är  vad han heter. men säger fortfarande än så länge, valle är nummer ett, helt klart bäst! men olle kommer ikapp, han är nära. men inte på valles nivå än. nä, är glad att jag har dom (+m).

cyklat hem i snön. ajo, det har ju faktiskt kommit lite snö nu. var ute efter naturkarra, men det var fortfarande slut på coop. fick övningsköra till rimi ica senare. haha, körde inte fort, men vi kom ju fram. shitman, kul var det. men ganska lätt ju. bara högersvängar och en rondell som jag firrade galant. körde in på parkeringen och parkade. lite snett, men vafan ;) men typiskt nog fanns det inge naturisar, buhu.

nu ska jag nog kolla en tecknad film innan jag ropar på john blund.
borde egentligen sova på dirren. var skittrött innan bilturen, meeeen.
vill verkligen se en film alltså. hah, pusshejs

psst .. jag borde nog bli nominerad till världens längsta, ovettigaste
inläggs skrivare. haha, alla mina är kandidater. hah.


det är tur att man kan bjussa på sig ibland ;>

Kommentarer
Postat av: JH

du red ju bra, om du red godkänt :)inte får du tävla m2 nästa gång, du klara LC:n galant, nästa gång blire kanske LB för din del juh ;P

2008-11-10 @ 12:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide