they stink together

hur fan klarar sig dom med anorexia? jag har inte ätit ett endaste på hela dagen. med flit. tänkte testa hur länge jag klarar mig. nu först på kvällen började hungern komma lite, men den försvann ganska snabbt. är inte hungrig just nu, men jag tänker fan på mat hela tiden. alltså, hur klarar man sig? tänkte härda ut hela dagen på skoj, men nej. det hjälps inte. då blir man bara tjockare när man äter sen, haha.
nånå. ska slänga i mig lite kvällsmat, det tror jag min mage uppskattar.


imorrn lutar det mot att gå till skolan. har bara två lektioner. dåligt av mig att skippa den i två dagar på raken, men så kan det gå. har iaf gjort bort ett skolarbete idag, applåder liksom, haha.

önskar att jag kunde ta mig tid till att börja motionera. och lust! man ska ju göra något man tycker är kul. äh, hört hur alla har sina framtidsplaner om att bli advokater och veterinärer. haha, när jag är gammal kommer jag rulla fram som en köttbulle och vara med i tv, typ outsiders eller så gör dom någon slags dokumentär om mig. sveriges fetaste eller nått sånt. hahaha, fan också.


jag om några år!

Kommentarer
Postat av: marro

men skärp dig JK!!

2008-11-26 @ 16:16:49
URL: http://marrro.blogg.se/
Postat av: Carråh

HAHA, jag som är advokaten vavavava ?! :D:D:D

2008-11-26 @ 22:42:33
Postat av: Jk

haha, japp carro. du är advokaten.

2008-11-28 @ 00:27:49
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide