it's a starter

jag blir arg på mig själv. denna skolvecka har vart
åt helvete och jag har bara mig själv att skylla.


jag och gullan för länge sen, typ mars. iaf enda bilden jag hade på gul.
han är en fin ponny. men ni får ursäkta mig ändå.

har roat mig i stallet. ryckt håret på gullan som inte uppskattade det alls. han hade verkligen kämpat hårt för att spara långt och tjockt hår. säkert för att ge ett helvete till mig med flit, hahaha. mina fingrar dog så det blev bara en liten skillnad. typsikt nog hade vi teori på lektionen. sucky, tycker jag har nog med teori. i princip varje vecka. vi pratade mest, och gjorde ett oförberett prov. märke tre. har gjort det på hk'n i guess, och klarat det. men det var konstiga alternativ, måste hästen ha tillgång till saltsten typ. alltså, jag tänkte ju att den måste ju inte ha saltsten, den kan ju få salt liksom. och sen en massa skumma skit. och färgerna är jag fail på. chansade liksom. brokiga färger, skäck och lila. vad sägs om det? ;) oooooooch missade att man fick ringa in flera alternativ = tappade massa poäng, buhu. fick godkänt iaf. med pärlorna har jag inte gjort allt för mkt.

ihelg blir det massa. dollar och luciashoppa med us, sen horseball träning med barnen, hjälpa lite på knatten så jag och curr kan rida ut sen, ta hand om kungen ofc. på söndag har jag loppan, barnridning på stan och ta hand om kungen. ingen sovmorron alltså, blähej.

imorgon är det iaf fredag, då är jag ledig. från skolan. ska infinna mig 09.00 i en lägenhet på stan. där vankas det julbak och foto till artikeln. tänker inte gå på hästkunskapen trorja. vi har prov, bra att man kommer ihåg vilken vecka det var på. har inga anteckningar och har inte pluggat.

nu ska jag slänga mig i säng så jag inte försover mig.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide