fairytale of new york

jag hade gärna velat vara morronpigg alltså.
körde brummen till dollar, var lite sen. det var bara jag där. så passade på att kika runt för min egen del. sen ringde emelie och hon kom. två av nio var vi som dök upp. alltså? nåja, vi fick välja och vraka mellan allt glitter och glam. i kassan stod summan på ungefär åttahundra kronor. glitter för åttahundra är inte så jävla illa. hahaha, så det blev en hel del må du tro :)
hade horseball träning med barnen. det var riktigt kul. tvingade dom att hoppa upp utan stigbyglar. och dom kom faktiskt upp! var impade av hela högen som i princip kunde plocka upp bollen från marken. som på bilden, fast stillastående visserligen ;) det blir nog bra det där.
red ut super olle med curro och fabian. tog det ganska lugnt, men det blev lite trav. och på glpsträckan tog vi en liten glp. ollemannen var ett helt gäng pigg alltså. och i galoppen drog han ett bussprång, hihi. tur att vi fick med oss bra sällis.
fick borsta och fixa prisma så att det blev sällis till nästa odjur. valle var förstås en pärla som vanligt. en pärla på hugget, han var också piggelin. fast det är så läskigt när man aldrig vet hur mycket som är lagomt med han just nu. är rädd att jag gör för mkt så att han får ajaj igen.

har äntligen beställt den jäkla almanackan. det gick på 200 kronor och då snackar vi bara om en. frakt och faktura kostade massa bajs. men det är kanske värt det. pappa ska nog få a4 utskrifter från usa. nån finers. med ram förstås, då blir det ju finare.

nu får jag fotbad. mysigt med varmt vatten. borde duscha, men det får bli imorrn på morgonen. denna kväll hinner nog inte bjuda på så mkt annat. ska gå till youtube och kolla om jag hittar den irländska jullåten. så jag slipper smokie, haha.
                        later

hur söt är han inte alltså? pimped'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide