the red castle


mitt sällskap, skaite. söt va?

långsam dag idag. hände inte allt för mkt på mediacentret. hann vara en sväng upp på dundret och kolla i en ob-buss. den var stor, och väldigt teknisk. tänkte först inte idas åka med, men tur att jag gjorde det. för jag tyckte det var lite intressant att se hur det verkligen ser ut och funkar lite smått.

fick sluta lite tidigare, yeah. så hann med nöd och näppe till stallet och rida min lektion. shit vad jag fick stressa. turans att det var två hästar som borstats klart. ingen lockade, men det blev jesse. vi var bara fyra stycken på lektionen, ovanligt. red i lilla och det var inte kul, det är verkligen litet och trångt. tjalala, eftersom jag har korta armar försöker jag sätta dom långt fram = oskönt och otympligt. men fick tillåtelse att sätta händerna där det kändes bra och länga tyglarna istället. shit, vilken skillnad. fick massa bra tips till mina fel. helt plötsligt trillade poletten ner, haha. bara att kämpa lite nu. gick ganska bra faktiskt. eller jämfört mot gångerna innan iaf.
fixat lite med kungen. tagit in alla hästarna. åkte sen hem med lotta.

jag måste skriva en önskelista. men jag gillar ju inte julen. hatar julklappar. iaf att planera och ge bort. måste firra photoshop snarast, har världens idé! om jag hittar passande bilder. btw, har fått massa kula kommentarer om mina bilder, det är alltid nice.

sitter nu här med sällskap av lilla skaite. han är så jävla söt. men han har dålig andedräkt må jag ju berätta, nästan lika dålig som min, haha. han är jättetlött, och jag med. så snart ska vi gå och sova. ska surpla upp min varma choklad, borsta gaddarna och sen jäklar. börjar ganska tidigt imorrn trorja. måste checka. tjingpling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide