it's kind of hard

nu har jag funderat. vilket inte brukar vara bra för er stackars läsare.

börjar med att säga, vad gör jag för fel? hjälp mig, hur ska jag kunna ändra mig annars?
     för det andra så kom jag på att jag lovat mer än jag kanske kommer kunna hålla. den här veckan är fullproppad, och jag skojar inte. har lovat att rycka två manar, fota, ta hand om kungen, göra skolarbeten, jobba på wc'n. säkert en hel bunt mer. har tackat nej till mitch och gur, taskigt, men jag hinner inte! har tagit på mig så mkt att jag redan är ute och snurrar. tur att jag kom på mig iaf. 
     sen har jag tänkt på hur elaka alla är mot en liten tjej. jag vet inte om det är tänkt så, men tonfallen och det som sägs är inte schyssta. jag blir förvånad över att ingen annan verkar märka att tjejen blir sårad. jag tycker hon ser ledsen ut när folk säger dessa saker åt henne. och hon skriver om vissa saker. jag får det till att det handlar en del om det som sägs som jag reagerar på. jag vågar nog inte fråga henne om det verkligen är så, ifall att. men iaf, folk, tänk efter innan ni säger nått som kan tänkas såra. spana in personen och se om den tar illa upp. det syns, promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide