biggest client

oj, oj, oj. inte fan kom jag mig till skolan idag heller. så smörade hela morgonen för mamma så att hon inte skulle bli så arg. det funkade och hon var jätteglad. körde bil till stallet. dom hade plogat in oss så jag fick kämpa lite, men det är bra träning.

red ut min kung. han var himmelens pigg. myspys. sen på glpsträckan började han galoppera av sig själv. fick stoppa han och trava vidare en bit. sen när underlaget blev något bättre fattade jag glp och flög fram. känslan! shises. när jag sen skulle bryta av blev han arg, och gjorde nått skuttelihopp. han ville ju galoppera mera. tog andra glpen också. hjäääälp vad jag har saknat det. han är så bäst! :') konstigt nog känns allt så mkt bättre när jag rider ut. mina skänklar är värsta stadiga, sen lutar jag visserligen fram. men ändå, hehu.
och kommit fram till varför jag har så korta läder, utan att dom känns korta. mitt fett trycks ju ihop, vilket gör att dom inte blir lika långa, dom kommer inte så långt ner. fan vad logiskt om man tänker efter. haha, johanna höll på pissa ner sig när jag berättade min teori.
hade us-möte. planerade mera luciashow. nu peppar jag den lite. iaf maskeraden. jag och min kompanjon måste planera mera, nu känns det jävla nära.

sjuka människor det finns alltså. till exempel thomas quick. tänk så är han oskyldig, (som han verkar vara) och så knallar det runt ett antal mördare på gatorna, shitman. varför ska brott kunna preskriberas? nåmen, nu är det dirty sexy money. den måste ses. sen plugg, tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide