she is just a toy

pheh, det blir som man gör det till. bara att göra det bästa av situationen.

mediacenter idag. gick smärtfritt. väldigt lite folk då det var tävling just. snackat med olika ppl. kollat när damerna åkte stafett. sen stallet. fixade med kungen. red ut med jessica och chippen. jävligt pigga kusar. travade ganska lite, vi glömde helt enkelt bort det. sen mot slutet så började valle galoppera, huh. jag dog. han tog ett par glpsprång och lite bus några gånger till. men då verkar han ju inte ha så ont iaf, i hope.
ryckte cocos hår. sen körde jag runt med bilen. drog en sladd också och morsan höll på dö. sen blev hon sur för att jag skrattade åt det, hahaha. det är så tråkigt att bara köra på trean och typ femtio km i timmen. fegacarre!

hittade en carolin stenvall kopia på coop. kanske hon inte är död? vad tror ni.

imorrn har jag två lektioner, men jag har sagt till mamma att jag är ledig. ska ringa och sjukanmäla mig lite i smyg trorja. då blir det att försöka sova lite längre, men också skriva ut en stamtavla och göra bort lite skolarbeten. eller åtminstone börja på dom. har inget att göra i stallet egentligen, så kanske skippar det. får la se.

haha, creepy. igår efter att jag bloggat hade jag en tanke om att radera hela bloggen. började fundera på att sluta skriva allt skräp som blir till här. och idag när jag läste hos maria så hade hon samma tanke, shises. telepati fer sure!

nu ska jag kanske försöka förflytta mig till mitt rum, eller stanna kvar här med mamma och kolla wallander, som jag redan sett. tudelu


Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Haha, jag har fan också sett en Carolin Stenvall kopia!

2008-11-27 @ 15:36:08
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide