you're busted

suttit hemma hela förmiddan. skulle kliva upp kring tio, men kände för att sova. klev väl upp vid ett. drömde om skidor och marcus hellner, haha, shit. började göra en "to do list" för skolarbetena. men såklart har jag inte orkat leta produktnyckeln till word så den är låst. det gav mig mindre pepp. skrev iaf en punkt från geografin, brasiliens historik. har sen tio saker kvar att göra. det känns så kul!
pratade med pappa och han berättade att det börjat komma mer snö till sthlm. då sa jag att vi inte hade speciellt mycket för att vara gällivare. att man till och med ser stenarna i skogen. haha, lätt att säga när man inte klivit utanför dörren. jävlar vad det hunnit komma snö idag. allt kommer på samma gång.


vädret gjorde mig sådär trött och nere. hade ingen lust och ingen ork. kom till stallet. gosade lite med superbrollan. skönt att ha en liten mupp man kan tvinga till lite mys, haha. sen blev det så att jag skulle skritta ut med soffan och ovis. valle hade visserligen gått ett pass redan, men han verkade inte så brydd. han var då glad och hurtig hela vägen, blev lite arg på lillebrorsan när han försökte gå före. haha. faktiskt inte så farligt kallt. lite blåsigt förstås. frös för första gången inte om någonting alls, så skönt. och den där soffan, hon är en skön snubbe. så jävla snäll. tänker en massa på andra, hjälpsam och jaa, bara allmänt snäll. varför kunde inte jag få vara sån? haha, jag är egoisten nummer ett. nog är man allt som man är, herregud i himmelen. valle är fan min drog, mitt uppåttjack och lyckopiller.
fick sen åka hem med lotta. hennes bil är så stor att man inte ens når att skrapa framrutan helt, haha. men vafan, en sån bil ska jag också ha, när jag är världens biljonär alltså ;)

har ont i min arm, för jag är dum, dum, dum. riktigt dum.
nåväl, slutet på csi går för fullt. sen är det prison break.
so long

snyggingen i prison break, marshall allman ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide