bury me, bury me

tjao, min dag började liksom tidigt. var i stallet åtta och släppte ut pärlorna.
hästen var redan fixad och mockad, lyx. så behövde bara rulla upp flätorna.

red sen fram. HAHA, fan vad sjukt med väst. aldrig mer säger jag bara, såvida de inte blir fler tävlingar. då måste jag ju ha den. kändes som en jävla kork, helt stelt och äckligt. hoppade fram lite, kom i botten och helgalet. men så kan det gå. gick in på banan, red igenom den, felfritt. så på vägen ut fick vi med oss en vit rosett. HAHA, på min ritt. skrattar på mig. kom i botten på varenda av dom fyra hindrerna, tror jag. ren tur att vi hamna rätt. har inte ett endaste minne om vad jag tänkte. sista hindret var värst, haha. då kom jag ur balans och efter hindret tippade jag på näsan, fick trycka mig upp för att sitta rakt. jävla väst, utan den hade jag klarat det smidigare ;) jeans af helfin var iaf taggad och duktig. är absolut inte nöjd över ritten, men jävlar vad kul det var alltså.

var sen tidtagare i mini. mitcha startade. haha, hon är så go. jävlar vad hon hoppade. i princip rakt upp, just över hindret, sen ner. så på en sned oxer blev det lite klurigt. inte räknade ju loppis med att det skulle vara en till rad med bom dära, haha. hon är frän alltså.
pillat i utrustning till fab, flätat fyra hästar. knoppade även tre av dom. dom som inte är mina, haha. så jag kanske, eventuellt slipper göra bollar imorrn. måste lära mig att göra snabba knoppar, som soffan, haha. men jag är en slow människa fan. hunnit rida sockan också. slängde på en lina först och longera han en snabbis, då psyka han utav helskotta. red sen ett tag, då var han snäll. pallade inte allt för länge, tråkigt, dessutom gick det sjuuukt sakta, haha. men han är underlig den där socrates. idag igen gick han bakom mig och snosade mig snällt  i nacken. och sen var han flum när jag skulle kratta igen hålen, hahaha, sjuk häst alltså. sen broddade jag och vanja fab. eller vi och vi, jag grävde ur hålen på två fötter. skitgörat fick vanja göra, haha. nä, nog är det en charmig ponny det där. åkte hem i en snygg bmw, då var klockan nästan nio.

kameran har vandrat runt hos barnen idag. så fick slänga in alla bilder på datan. över tvåhundra. men raderade en del helfula, så det blev närmare hundra.
imorrn är det dressyr med timpisen. känns kul. ska bara kolla igenom så att jag kan banan, haha. skämmigt värre om man råkar glömma den. eller ja, det är ju inge bra iaf. borde rida så som jag gjorde sista dagen på boel, wosch, då hade inte ens jan brink slagit oss, haha ;> vet fan inte ens vad jag ska ha för jävla tröja. bläh. och upp imorrn i ottan. ska åka med morsan till stallet och hon börjar sju. suck. blir att knoppa blåbäret, släppa ut djur och börja förbereda.

nu är det fan dax för sängen.
godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide