you change your mind

usch vad jag hatar skolan alltså. tur att det var kort dag idag. har av någon anledning lyckats vara borta från hundra engelska lektioner, alltså en hel del uppgifter att göra, bläh. sen kollar vi troja på svenskan, tycker inte att den är så tråkig som alla säger. grupparbete i nk, tur att man är i en grupp alltså, tjoho. nä, tänker fan inte göra det ensam eftersom redovisningen är muntlig liksom. på median hade vi samtal med våra mentorer. haha, jag är en fail människa. frånvaro som heter duga. fick ig på nk provet, kul att läraren säger att ingen fick ig. jävla pucko! jag bryr mig i skolan, men jag orkar inte med den. inte då just nu iaf, usch.

red ut vallepärlan. han var jätterädd för verkstan där dom svetsade eller höll på med nått. övertalade iaf honom att gå förbi, duktig totto. red glpsträckan och sen abborrstigen hem. piggelin kille alltså, piafferade och taktade mestadels. kunde trava just litegrann på ett ställe där det var rakt och ett lager med snö.
haft us-möte. shit, en månad kvar. känner mig stressad. pheh. jag och jessica måste planera mera!
ska nog kolla lite insider sen och se vad dom säger om hästarna.
efter det väntar nog sängen.

imorrn måste jag gå i skola till 4, rycka man på alle. ridlektion, markarbete. har vart sugen på att hoppa med ludvig ett bra tag nu, men det låter väl knäppt om jag säger det nu när han vart så trevlig med marro. haha, nämen det var länge sen sist.

tjingbay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide