with distance


det har inte hänt så mkt mer sen sist jag bloggade, haha.
stallet förstås. mockat, fixat mat till kungen. och lite så.

sen skrittade jag ut barris på spearow med elin och bompi.
sicket hurtigt benrangel, nä,  haha, han var en snäll grabb.

IDAG KOM MIN KAMERA HEM! tjoho, fan vad jag är glad. som jag längtat alltså. nu blir det att fota en massa. så people, säg till om ni vill bli avbildade. är riktigt sugen. kan inte garra snygga bilder, men who cares, haha. nu peppar jag till en ny glugg.

nu prison break.
tjingtjongtjines


emelie och spearow. haha, em hamnar med på alla bilder typ ;>
och sorry för tråk/kass bild, men den enda jag äger på kråkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide