i don't follow

murro försovde sig, vilket betydde sovmorgon för mig. tjoho.
for iaf till hästarna kring tolv. mockade båda boxarna, fyllde maten och kikade lite smått hoppning. fotade kråkan lite snabbt. borstade snyggpelle ganska länge. var värsta sölig idag. skrittade i ridhuset och jag kom att tänka på hur tur jag har. det är sjukt hur världsbäst han är, gamle knasen.

fick låna en usb-sladd, men då säger datorn att man måste installera sånt där hofs för 10d. skitkamera, den är för gammal. så blir att lägga in bilderna imorrn i skolan och föra över till mitt usb-minne. om det finns plats .. fick också skivan där tävlingsfilmen skulle vara, men klart att den inte funka. måste få låna videokameran och se lite. hoppas murro kan öppna skivan och föra över till en vanlig dvd-skiva.

har kollat se upp för dårarna, bra film.
nu håller jag på pissa ner mig, dax att dra. sen ska jag dejta sängen, gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide