never a honest word

jag suger. snart kommer jag ha sjukt mkt rest i skolan och så kommer det sluta med att jag dör eftersom jag säkert kommer bli av med studiebidraget snart.

red pärlan i ridhuset. han var lugn. undra om han använt så mkt energi åt att vara bomb dom senaste dagarna att han är helt död nu? haha, hk rampen var nere i lilla ridhuset och den var såklart läskig. men inte så länge. han är så otroligt grym den där valle, helt amazing :)

var snabb idag, pluggat lite nk. och ja, då menat jag verkligen lite. kändes så tungt att skriva ner typ tio a4:or. måste läsa igenom dom iaf. eftersom vi har prov imorrn, hahahaha. go me! kort dag imorrn, sen tandis.

gah, det är krig. vi kommer förlora, men nog i helvete ska vi kämpa, tills sista blodsdroppen. jag blir galen, snart springer jag in i väggen, eller nått .. fan, det är sjukt.

psssssssst .. sitter och lyssnar hööögt på
coldplay - viva la vida. den är fett bra! yay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide