something wasn't right here

sitter just nu hemma. har långt hål. tog snabbussen hem och fick gå från muddus. närmare än jag trodde och fett skönt att få en liten promp. har ont i min mun sen yesterday. ska snart ta bussen tbx till skolan och efter det blire stallet. pepp till lektionen, markarbete. hoppas på nått kul.

apropå ingenting så hamnade jag på youtube igen och började lyssna på britney spears - lucky. kommer ihåg typ i mellanstadiet. då gick jag och annab alltid runt och sjöng på den. när vi satt i däckgungorna i lekparken sjöng vi och mobbade alla andra, för dom sjöng ju helt fel. hahaha, det var tider. saknar grundskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide