hands on

chillat idag på förmiddan, skönt. cyklade till stallet. borstade timpis ganska tidigt, kollade sen lite när lillekungen sprang boel. han såg så fin ut idag också. mockade till black beauty. red sen själv för boel, med fanny och anneli. jag var lite trögstartad, men red ändå mer från början idag. shitman, timpan var riktigt fin idag. vi kunde till och med galoppera sakta! himmelens kul var det. dunno' vilka som snokar hära. men tack som fan lotta! vet inte hur jag ska kunna breaka det. känns inte som om jag egentligen förtjänade det. meeen ska vara extra flitig nu, eller tjao, försöka.
sen busade jag, emelie och johanna lite. haha, kul var det. fasen vilken söting den dära. pussade på min pärla och drog sen hem.

väl hemma fick jag middag, efterlängtat.
nu är det prison break. måste liksom kolla den.
även om den är ganska dryg, men anyways.

imorrn är det valle och clinic som gäller. pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide