high five

fan vad torra alla är ..

nåja, missade ju bussen till skolan. skit och pannkaka. så jag knatade iväg till stallet. det var blött och slaskigt, så jag sprang lite emellanåt också. det borde man göra oftare.
mockade och pussade på pärlan, pussade lite på lilla pärlan. ryckte manen på jessssper. red timpan på lektion. herremingud hur dåligt det gick. shit alltså. det var hemsk och jag blev chockad över mig själv. ångrar verkligen att jag skrev upp mig på tävling. men det är lika att jag tävlar, annars kommer jag ångra mig över att inte gjort det. får kämpa som fan på framridningen dårå. det enda som gick bra idag var när vi gjorde lite framdelsvändningar. huhu, synd att lcn inte innehåller massa frmadelsvändningar ;) det är ju en dag imorgon också, hoppas jag får rida Q eller timpo. jag hatar iaf mina skänklar. dom flaxar och drar upp sig och håller sig absolut inte stilla och fina. kärrrrrringapa. näe, ledsen jag blir på mig själv..

känner mig inte nervös än, turans.
kort dag imorrn. behöver nog inte gå på median. ska låna en kamera och försöka fota lite. min krönika blev ju klar, den i förra inlägget än så länge. är allt utom nöjd, men den får duga, ids inte göra en ny. har två, tre bilder till den också. nice, då är en sak klar iaf.

well, well. ska väl hoppa i säng nu. funderar om man ska borsta tänderna när man har bananlack? nåväl, goder nattens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide