i'm all over you

hade lååång datakunskap. men den är bra. man lär sig en himla massa vettigt tycker jag. lånade en kamera, blev 400d igen. tog med sigma 100-300mm också, tänkte testa om det funkar bättre med det hela.

tog hand om kusarnas boxar. sen hästkunskap. läste igenom om olika sårskador. det fanns en hel del bilder i boken, sjukt jävla äckliga. men det var bra, då fick man ju se hur det kan se ut. wosch, hoppas jag slipper se sånt irl. gick sen till stallet. skulle linda ben. jag och jessica tog q-ling till vattenspiltan. hade ena sidans ben och lindade ett stallbandage och ett arbetsbandage. lindade på som vanligt, utan att göra om nått. och guess what, fett mvg på det. haha, jag får aldrig mvg, tjohey ;) hahaha, sen blev vi lagomt roade. fybubblan alltså. ruskigt lättroade. borstade kungen och for ut på en tur runt stigen. sjukt kallt alltså, nu är det vinter. än går väl stigen an att rida som vanligt på, men inte länge till. nåja, valle var lugn, men ändå pigg. nu vill han trava, det känns. i korsningen kom det två fiddysar, dom kör som as och låter utav helvete. tog hand om hesten efteråt och donade lite. sen äntligen hem, höll på frysa arslet av mig.

blir kanske smått tidig morgon imorrn. valle ska dock inte ut. men vill inte lämna han ensam hela livet, haha. sen måste jag ju rida gurre också. tänkte rida barris. och kanske dressyra. det är lättast att göra det barris. tycker jag, då sitter man där man sitter och kommer åt hästapållen bättre.

nu är det verkligen dax för sängen. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide