the things they never said

hej, tjo och klackarna i taket.
stallet först kring ett. red valleman i ridhuset. han var sådär lugn och fin. sprang några långsidor, det gick riktigt lugnt, inte ett enda omspringningsförsök. mockade till honom och gick sen och borstade timpan. klockan sex satt jag på hästryggen. red fram en stund och sen började clinicen. tyckte jag lyckades skämma ut mig ganska fint, haha. timpan var lite trött, men det har han all rätt att vara efter två boelpass som han varit såå duktig på :) kikade sen när dom andra red. plockade undan alla tunga dressyrstaket, fixade klart i stallet och åkte hem med lotta.

slängde mig i duschen så fort jag kom hem, sen åt jag middag, halv 11 på kvällen, lyckat. ska bara snoka lite snabbt hära sen väntar sängen. ska upp till stallet imorrn nollåttanollnoll och arbeta med min kompis alf bland annat. haha, tur att jag är så snäll, och korkad ;) ska väl jobba till lunch. sen får jag se om det blir att rida valle. på em, kring fyra-fem ska jag fota när emelie hoppar kråkan. fem ska vi egentligen börja laga tacos. klockan sju är det tacomiddag med stallbarnen, sen spökrunda i skogen, ännu senare spökisar i ridhuset och efter det får jag nog sova! ska försöka få sova jättelänge på torsdagen, haha.

näsch, nu ska jag verkligen kila. ånej, det är inge lakan i min säng. har sovit på madrassen med naket täcke och det inatt eftersom jag inte orkat bädda. bläh, får se om jag gör det nu. måste nästan, annars är det ju lite äckligt. äh, pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide