you make me stumble

idag har jag vart duktig. skolan hela dagen 8.00 - 11.20. + ett prov emellen ju. for sen hem och borstade tänderna och sen vidare till tandläkaren. fyfan vad jag är less på att fara dit. är lika skraj varenda gång jag får sprutan och sen när dom borrar. idag gjorde det ont. frös ända från tanden och ut i tårna, usch. en sista gång, sen är jag klar! ska börja sköta mina tänder jättenoga och skölja med flour varenda dag eller ta tabletter.

ridit black beauty i ridhuset. han var lugn. först kändes det som konstigt lugn, men efter halva tiden typ kändes det bra lugn. han var fin och lydig, tränade lite halter. pallade bara femtio minuter, sen fick jag fan träsmak, haha.
skrittade sen ut med gurre till kremma, det går ju inte att göra annat ute nu. var barris med ländtäcke över benen, varmt och mysigt. gur hade en jävla hurtig fart. speciellt hem. hade det var sm i speedskritt hade vi lätt vunnit.
ålle hann haffa mig också. hon frågade om jag ville rida på clinicen för boel. jag bah: njä, fan vad skämmigt. sen började hon rabbla upp vissa saker som vi skulle kunna komma göra, vilka jag skulle rida samtidigt med och en massa. sen att jag skulle ha fina kläder och allt möjligt. då hade hon redan bestämt att jag skulle vara med. hahaha, så jävla typiskt ålle ;) sa att jag säkert kommer rida fel och så, men det gjorde inte nått, det var bara ganska bra det. jag kan ju visa folk hur man inte ska göra, maha. hinner iaf trimma med timp två dagar innan. shises, nu känns det läskigt. hoppas inga många kommer på clinicen, hehu.
känner mig fan inte förtjänt av boelkursen. jag suger, blä

fick ridbilder av currolajne idag. bläsch, vilken ångest alltså. värsta fula, feta, äckliga, stora, dåliga, hårdhänta, cpstörda människan. jag önskar att jag hade motivation och sånt där grejs så jag hade kunnat ändra. jag vill förändra hela mig. bara liksom plocka delar, insida som utsida, från olika folk. gah, shoot me.

nä, tack och hej. imorrn är det skolfoto. måste väl fota enskilda bilder iaf, så en dusch väntar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide