tired to fight it

jag som är morgontröttast av alla klev upp en timme tidigare bara för att duscha. höll fan på somna ståendes. gick och la mig igen lite smått och så fick mamma skjutsa mig till skolan. på gympan hade vi styrketräning, uthållig styrka. jag och isabelle slog oss ihop eftersom vi skulle vara två och två. kul var det. några var sjukt kämpiga, men vadgrejen var kulast :) trevligt att det finns några vettiga människor i min klass och inte bara dryga kaniner. äh, man ska inte döma .. hade sen mattelektion. gjorde typ 2 tal. dock så tänkte jag efter så jag skulle komma ihåg till provet. nåja, nu ligger jag efter så det är bara att plugga.

red kungen i ridhuset. han var lugn och fin, och arbetade bra. red ut loppan barris. först kremma sen glpsträckan tbx. fett läskigt att gena över kyrkogården i mörkret. tillomed gamla loppan reagerade lite .. mystur, men det är surt att det är kolsvart överallt. hade säkertligen ridit över ett par om dom inte haft pannlampa.

nä, nu ska jag sova. en ny dag imorgon. kort skoldag tack och lov. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide