you're so special

jag var riktigt duktig på matten och gjorde klart vecka 41. haha. fast lite skev är man ju. fick hjälp på en uppgift, sen gjorde jag en lite olik, och sen kom en som var precis som den första. men då behövde jag hjälp igen och svarvare tyckte jag var wierd, hahahaha.
fick sluta tidigare, så tog 15.32 bussen till stallet.

emelie hade fått en hel del på kroken, så jag hjälpte henne lite. skrittade ut på balleb med henne och rus. fan så läskigt. liten och smal ponny, huhu. kunde typ hålla runt magen med benen, haha, kändes creepy. ponnyn var iaf snäll och det var ganska så mys.
vi fick rida för lotta idag. hade markarbete. sessan fick nitlotten och var tvungen att härda med mig en timme. haha, kan bara skratta åt mig själv. fyfan vad jag var dålig. det kan inte ha sett snyggt ut, men nog var det kul iaf. har en dålig vana att kolla ner mot hindret när jag ska försöka kolla avstånd. nåja. fick ett par fina språng, man kände verkligen vilka som var nice och inte. efter sista hindret och sista språnget kom det några glädjeskutt. ganska småa, men tur att q-ling har övat lite med mig ;)
tog hand om super olle efter lektionen. ojoj, han är så go den lille busen. pussade bara lite på tjorven, annars fick han en paus från mig. lite avis blev han dock när olle fick all uppmärksamhet. äh, ibland får faktiskt han också dela med sig lite, haha.

imorrn är det sista dagen i skolan innan lovet, skööönt. imorrn har jag också pärlan, markarbete med skolan, moster kommer, tv. yes, you name it. längtar som fan till att få sova. eller från lördag till tisdag blir det inge sovmorron, buhu. men kanske värt det.

näj, nu ska jag ta en dejt med sängen tänkte jag, pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide