down in an ocean

kort dag som fan. lite snabb data. sen slutade jag. då var klockan 09.00. haha, soft. drog hem en sväng. bröt mitt bullöfte och tog en nybakad bulle. inte ätit det sen mars. nåväl, det var gott, men inte sååå gott. kommer nog inte äta fler än på ett tag ;)
for till stallet. mockade, borstade kungen. red timpan på hkn. det gick kalas. alltså, min hand, wosch, den var finers. eller alltså om man jämför med igår, haha. gjorde lite fel, men det rättade vi till. måste fixa mina skänklar och min sits till imorrn. och riiiiiiida från början! flätade flätor på timpen. tjocka och fula, men orkade verkligen inte göra om. kanske måste göra det imorrn iaf. ryktade kungen, skrittade i ridhuset. pallade inte riktigt en hel timme idag. pussat på min sköna. flätat jessper och Q. ganska okey flätor, phu. smorde mina chaps och skor. for sen hemåt på min vita springare. det var halt så cyklade stigen, så ingen skulle se ifall jag tippa, mahaha.

ska kliva upp tidigt imorrn och bege mig mot stallet 06.50. får la se om jag ska ta med mig caroline på packisen. osäkert, hon är modig hon isf, haha. har liksom ett par mål imorrn, rida godkänt, inte trilla av och helst inte komma sist. känns hårt. nånå. nervositeten har inte hunnit komma. hoppas den inte kommer alls. jag döööööör, haha.

idag är det ett år sen kinnick for till trapalanda.
tror inte jag behöver säga mer än; i miss him!

dusch, sen hopp i sängen. godnatt, sovgott, dröm sött, vakna tryggt. tjing


kinnikinnick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide