i'm still learning



oooj. jag råkade missa bussen och då orkade jag inte gå till skolan. dåligt av mig. men jag fick sova, ända till ett. skönt som fan.
cyklade till stallet. tog först in olle. märkte att han hade ett sår på foten. stort och djupt var det. uäk. veterinären skulle komma senare. red min kung i ridhuset. i slutet blev det lite långsamt, men jag roade oss med att sjunga. haha, högt och absolut inte vackert. skämmigt om någon hade klivit in på läktarn och man inte märkt. nåja, klarade mig utan sånt idag iaf. kom inte riktigt på några låtar så måste träna in några till nästa gång ;) doktor peter kom vid 6. olle fick lite knark, han höll på somna. sen rakade han bort hår, rengjorde, bedöva och sydde. studerade allt. det är ganska intressant, men lite äckligt. speciellt när sprutorna kommer fram, gah, nålar. det är det värsta som finns. sen när busen piggnat till fick han gå hem igen, lagad och fin.

ska kanske kolla lite på oskyldigt dömd, den verkade helt ok. sen blir det nog sängen för hela slanten. är lite trött och så måste man ju palla upp till skolan imorrn. och shitman, vilken träningsvärk jag har. baksida låren, magen, deltamuskeln (överarmen) och typ i halsen, haha. fett skönt ett tag, men man lessnar efter en stund. måste väl stretcha bort det eller nått. tjingeling for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide