love in this club

ridit ut med vallepärlan. han var bäst. fick lite cpdamp och galopperade på stället när han blev rädd för en stor sten. aningens pigg förövrigt, ganska tittig och sprättig. luv him. hade buten, för jag fick låna läder av lena, puss på henne.

red dressyr med gurre i ridhuset. barbacka. som sagt, då sitter man där och kommer åt bättre. hon var ganska så duktig. i slutet speciellt. tog bara lite galopp i varje varv, den är inte våran starka sida, haha. snacka om att högerglp är bättre än vänster, sjuk skillnad. nåja.

gjort bort all geografi. jag var sjukt efter. känns skönt, alla 4 arbetsblad är gjorda. ett tal kvar i matten på denna veckas planering, det fixar jag i skolan. imorrn skriver jag nog klart frågorna i svenskan, kanske även median. gånger två. fast tror ena uppgiften är ganska kul. resten av skolskiten får jag beta av eftersom senare. eller fan, samhälls måste jag plugga. så jag kan firra läxförhöret på måndag.

btw, jag vill ha en sony a700. är kär i min sony, så varför byta märke när man trivs? den är billigare än d300, snäppet sämre kanske, men fortfarande på ungefär samma nivå som den :) kommer ha tiotusen lakan på kontot till jul, så då kanske man investerar i en sån. nåväl, det återstår att se vad man tycker då. om inte annat kanske ni vill ge den till mig, för att vara snäll liksom. haha.  

tidig morgon imorrn, pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide