try to face it

såååå, skoldagen gick snabbt.

hade lite egen arbete på hkn då åhlen for och hämtade en ponnyhest. vi satt ihopträngda i lillsoffan och jag gjorde inte ett smack kan jag lova. jag skrev mest av jh och bea. näej, inte är jag lat, inte alls. nu leker vi med hoven.

fixade herr svarting. skrittade i ridhuset. han gick lugnt och fint ett varv. sen vart han en bomb. redo att explodera när som helst. shises vilken speed det vart i skritten. fick stanna och stå stilla ett antal gånger. sen efter ungefär 25 minuter så exploderade han. haha, eller han gjorde en karatekick och var up n' down n' all around! han vart crazybanan. skrittade framåt halvlugnt en bit, sen kändes det bäst att avsluta. började fundera om han hade fått ont nu mitt i allt, men eftersom han var minst lika cp på marken kändes det inte riktigt som så. nåja, skrittade iaf typ 40 minuter idag.

just nu känner jag att mitt huvud sprängs vid varje andetag. det liksom donkar hela tiden. säkert emelie som lyckades smitta mig med såndär dödssjuka när man plötsligt inte orkar nått, wosch. ska ta och dricka lite mer vatten och sen dejtar jag sängen. ska försöka ta mig upp ganska tidigt imorrn, har loppis, fia och valle trorja.

justeja, kikat filmen från tävlingen. det såg lite bättre ut än vad det kändes. men shises hur fult jag rider, skämmigt. så jävla ostadig hand, blähä. bilderna säger annat, drar upp hälarna, har hoppläder, sitter galet och är lika ful som en gammal kärring på crack. meeeeeeen det ska tränas bort vettja. hoho, jag har blivit värsta förändrad, på ett bra sätt. det är fan inte illa.

nåååmen, nu tjappar jag, tjohej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide