everybody knows

http://www.snabbstart.com/film/1070ae9430
spana in denna, och försök att inte garva.
kika hela och håll koll på snubben i gult, haha.

smidiga jag missade ju såklart morgonbussen. gick ut genom dörren och såg från balkongen när bussen rullade förbi. gah, fick traska upp igen och sätta mig och läsa nsd. fann ovanligt många från min klass på senare bussen, då visade det sig att vi inte ens hade haft svenska, haha. sjukt tur jag hade där!
gjorde ju klart båda mina artiklar till lf. kändes skönt att göra bort dom. känner mig pepp till samhällsen som jag visserligen missade tack vare att jag jobbade så flitigt på media. vi ska tydligen göra en argumentation eller nå. haha, började halvt omedvetet argumentera med sofie när jag fick höra vad hon skulle skriva om. så det lär bli nice.

mockade till kungen, fick sen snabborsta gurr. red ludvig på lektion. det gick över förväntan, han var riktigt duktig ibland. jag var jävligt ostadig, men det hade jag ju väntat mig, hahaha. gjorde lite förvänd glp och det firrade vi plättlätt. måste lära min skulderdel att vara rak och istället röra nerifrån. nu känns det himlans kul ..

imorrn är det kort dag i skolan. först data, sen media. kanske får göra nått vettigt, hjälpa till nu när jag är klar. slutar kring 11 eller nått sånt. sen har jag hästk från ett och två timmar framåt. måste ta ett snack med ppl och fundera på hur lördagen ska läggas upp. på söndag ska det börja fotas lite till min kommande artikel tänkte jag mig. och kanske vi får nått fixat till lusseshowen, hade vart lite kul ändå :)

nä, en dejt med tandborsten och sen ska jag våldta sängen, adios
psst, bjussar inte på mer bilder, eftersom blogg är cp. hahaha

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide