it's a long road

första dagen på lovet utan väckarklocka. vaknade dock av mig själv redan kring tio, men somnade om. sen rang det vid elva, men pressade mig att somna om igen och vaknade då först kring två. nice säger jag bara.
for till stallet och borstade olle och valle. tog en prom med kungen och kvällsmockade innan det bar hem igen.

har kommit på vad jag vill ha för någon text till min tattoo. eller tjao, ett förslag till mig själv. typ there's more to living than being alive , eller there is more to life than just being alive. lutar väl mer mot den första isf, men båda betyder ju i princip samma. vill ha typ gammal skrivmaskinsbokstäver, enkel times new roman, eller nått nice skrivstilsaktigt. haha, har tänk på utsidan av underarmen, men vet inte om det blir bajs, så kanske insidan istället .. äh, har ju ett bra tag på mig att fundera. ids inte göra nån innan jag är helt säker ju.

imorrn blire att filma lite kurs, skritta på långfärd
med loppan, em och bomp, rida valurt en stund.
men nu, städa undan allt hofs, glo lite tv och sen dejta sängen. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide