viva la vida

stallet kring tio. mockade, fyllde mat. red ut loppan med maria och guriann. skrittade upp mot heden, hedsallet, hedeberga. ganska lame. solen lyste men värmde inte så mkt.
skrittade ut fialotta efter glpsträckan, sen gick vi in i ridhuset. red som en kratta, hade inte en aning om hur man gjorde. sen mitt i allt gick det helbra. för att vara första gången alltså. kul var det iaf, ponny är alltid kul. kände mig aningens stor, stackars totto som alltid annars bär omkring på pinnar. nåja, kollade igenom rygg och ben efteråt och dom var fit for fight. ålle sa att hon inte var så lättriden, sicken tur. då kan man ju skylla på det om det såg galet ut, hahahehu. fia är en fin ponny, saras lilla guldklimp och jag förstår varför ;)
sen blev det siste man på tur, snyggaste valle. skrittade i ridhuset och han var lugn och fin. lite spänd då och då när det lät från fiket. i slutet gick det helnice. han fick massa uppmärksamhet också. först när barnen var och byggde bort hindrerna. då vart han omringad, pussad och klappad på. det gillade han. sen i slutet pratade dom och klappa på han. nöjd kille alltså, huihi.
hoppas att jag inte glömt nått idag. säkert gjorde jag det. fick cykla hem i kylan, utan vantar. kallt .. som fan ..

ajo. skrev ju tidigare att jag blivit förändrad. haha, no shit. jag har blivit sjukt egoistisk! men det är nice, fybubblan vad det är skönt att bara behöva tänka på sig själv hela tiden, gah. varför blev jag inte så ego tidigare?

men iaf, har kvar min donkadonka i skallen. det vill inte försvinna liksom. fett jobbigt. så nu ska jag krypa in under täcket och slå på en trevlig rulle, om jag hittar nån. pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide