what a shame

sitter i skolan. just slängt in bilderna från 10d. dom ser alltid så jävla mkt bättre ut i kameran. nånå, dom får funka iaf. bättre än inget kanske. lagt in dom på mitt usb-minne. fick radera några bilder, så hoppas att jag har kvar dom på datorn. redigerar dom senare när jag hinner.
har media nu, min krönika är ju redan klar. dock så står det om snön som kommit och allt som är vitt. men idag är det inte vitt någonstans, och solen lyser finfint. lyckat. och så tänkte jag göra typ snökollage, men det sket sig också. vet inte vad jag ska göra istället för det. har visserligen kanske 6 bilder hemma på lite snö, frost men dom är inte så fina och framför allt inte många. jag har ångest! ;)

 

har senare 2 h engelska, det suger.
sen blir det stallet och ta hand om pärlan som vanligt.

psst. gå in på www.libresse.se och klicka på årets häst, sök efter lehigh valley eller super olle. rösta tre stjärnor på dom. för lätt att de förtjänar att bli årets häst! huhu, do it. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide