bring it on

blä, blä, blä. just nu hatar jag dig.

mina tänder.nyss kommit från tandis. missade en buss, så får ta den som går 10.37. då

kommer jag nog lite sent till median, men så kan det gå. ska lämna tillbax kameran så han inte tror att jag snott den ;) bedövningen sitter fortfarande i, känner mig sned som en kärring. hatar tandläkarn. dom drar i munnen och trycker in massa pinnar. tur att bedövningen hjälper mot borrandet. annars gör det ajaj.

är värsta pissed. hade behövt snacka med m. men jag är så skev. hahaha, är sämst på att förklara och i slutändan är det oftast jag som gjort fel, även om inte jag tycker så. nåväl, har väl all tid i världen på mig att hinna avreagera mig.

äh, nu ska jag dra. så jag inte missar denna buss också ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide