fear no darkness, promised child

drog till stallet efter sju. kom överens om att ålle nog inte ens skulle märka att elvis vart utan täcke, men tji fick jag. för han hade värsta bajsfläcken. hahahaha, fan vad jag skratta ;) slängt ut djur, mockat. hela 9 boxar. det är rekord för mig, + sopat hela klubbstallet. pluggat i pausen. gjorde bort hela geografin. men kunde inte lösa nått tal i matten. borde ha tatt med nkn. tog in hästar, matade dom. borstade sen valle. han var helt knäpp, vandrade som fan. försökte tillomed vandra när han satt fast. nåja, han lugnade sig tillslut. skrittade runt hela stigen. han var mestadels lugn och fin. puss på honom, bara för att han är bäst :) red senare Q i ridhuset. det gick inte alls bra. jag vet inte vad jag gör, men det jag gör blir inte bra. skojar inte. shitman, det är illa. hittade värsta cancerknölen på han, men inge bibbi. kändes helfräsch. i slutet började det funka, men då var det ju för sent, pheh. imorrn är våran sista dag ..

ska skriva en startlista lite snabbt. tror det blir för hand. eller äh, får se. jobbigt i hoppningen, känns som att dom får gå så ofta då när man måste sätta dom efter kategori, nåväl. som sagt, minitävling imorrn, så bara att kliva upp i ottan och fara till stallet kring halv åtta. efter det ska jag rida kungen och q-ling.
känner mig fedt trött. och jävligt glömsk. har gått och blivit sjukt senil på senaste. haha. ska väl kanske kolla csi miami nu, eller en rulle. sen väntar nog sängen.
pusshejs och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide